اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در اردستان
اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در اردستان


به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: موضوعات و برنامه‌های خوبی برای هفته دفاع مقدس اردستان مطرح شد و امید می‌رود که برنامه‌های این هفته در شهرستان به طور ویژه برگزار شده و اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: در شهرستان اردستان در یک‌سال گذشته یادواره‌های شهدا بسیاری برگزار شده و شاید در سطح استان اصفهان در این حوزه بتوانیم جزو برترین‌ها قرار بگیریم.

حمدی‌طبا خاطرنشان کرد: برنامه‌های ابلاغ شده هفته دفاع مقدس همچون افتتاحیه کنگره شهدا و نواختن زنگ مهر و مقاومت انجام می‌شود، اجرای برنامه رژه حماسی در شهرستان نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است و کار باید قوی و زیبا اجرا شود تا بازخورد خوبی در میان مردم و بازدید کنندگان داشته باشد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: یادواره شهدا، شب شعر و برنامه بازسازی عملیات بیت المقدس در زواره از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است که نیاز دارد برنامه‌ریزی های مربوطه در راستای برگزاری یک مراسم باکیفیت انجام شود.

وی یادآور شد: یکی از موضوعات مهم در دیدار دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدا این است که نوجوانان محل زندگی و خانه شهید را نیز مشاهده کنند پس بهتر است دیدار با خانواده شهدا در محل زندگی و خانه شهدا برگزار شود.

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در اردستان

روح الله صنعتکار، فرمانده سپاه اردستان نیز در این جلسه گفت: حمله ارتش بعث عراق به مرزهای ایران با هماهنگی ۳۶ کشور اورپایی و آمریکایی صورت گرفت و در حقیقت با فرمان کشورهای آمریکایی و اورپایی جنگ علیه ملت ایران شروع شده که هرساله ۳۱ شهریور سالروز حمله رژیم عراق به مدت یک هفته، هفته دفاع مقدس نامیده می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه است که برای پاسداشت زحمات رزمندگان، شهدا و ایثارگران در ایام هفته دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌هایی را داشته باشند و در قالب‌های مختلف برنامه‌های نظامی، فرهنگی، ورزشی، سازندگی و رسانه‌ای خواهیم داشت.

صنعتکار تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یک هفته برگزیده سال برای کار نمادین بزرگداشت مقام شهدا است و در حقیقت یکی از مهم‌ترین کارها بنا به فرمان مقام معظم رهبری روایت‌گری صحیح از دفاع مقدس است همچنین کتاب‌هایی که در حوزه دفاع مقدس نوشته شده باید برای مردم و جوانان عرضه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: عرضه و نمایان کردن بخش کوچکی از رشادت‌ها، خاطرات و ایثارگری‌های دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری برنامه در این ایام است چرا که ملت ایران هشت سال در مقابل کفر عالم ایستادگی کرد و تنها در این هفته می‌توان بخشی از رشادت‌ها برای مردم تبیین شود.

وی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس بالغ بر ۲۰ برنامه شاخص و بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، نظامی و نظایر آن در شهرستان اردستان اجرا خواهد شد.


دیدگاه شما

امام و شهدا

رسانه‌ها و مطبوعات خارجی بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی را درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و هشدار ایشان درباره «بی‌تاب کردن» ناگزیر ملل مسلمان و نیروهای مقاومت از وضع موجود مورد توجه قرار دادند.

به گزارش ایسنا، سخنان امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور درباره جنگ غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات خارجی قرار گرفت که در ادامه به مواردی از آن‌ها اشاره می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات امروزشان قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند و گفتند: اعتراض مسئولان برخی کشورها در مکالمات خود با مسئولان ما این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشته‌اند؟ این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

تا آسمان عشق

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

ادب عاشقی

سراپا وسعت دریا گرفتند

همان مردان که در دل جا گرفتند

تمام خاطرات سبزشان ماند

به بام آسمان مأوا گرفتند

به دوش ما چه ماند اى دل، که وقتی

خدا را شاهدى تنها گرفتند

چه شد اى دل، که در این راه رفته‏

جواز وصل را بى ما گرفتند

مگر مردان غریبى میپسندند

غریبانه ره دریا گرفتند!

 

دبیرخانه شهدای دانشجو
تعداد شهدا
۳۰۵۸ شهید
آخرین مطالب
نظرات
بایگانی نظرات

Printed from: http://shahidedanesh.ir/28026/

Scan to visit this page: