رئیسی در نشست خبری با السودانی: رژیم صهیونیستی فروریخته و آمریکایی ها می خواهند آن را سر پا نگه دارند
رئیسی در نشست خبری با السودانی: رژیم صهیونیستی فروریخته و آمریکایی ها می خواهند آن را سر پا نگه دارند


رئیس جمهور در نشست خبری با نخست وزیر عراق تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فروریخته و آمریکایی ها می خواهند آن را سر پا نگه دارند؛ جنایت علیه بشریت نمی تواند شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در کنفرانس خبری مشترک با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق گفت: در حوزه روابط اقتصادی گام‌های خوبی میان دو کشور برداشته شده است.

وی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی توسعه روابط تجاری با ساخت شهرک های صنعتی مرز دو کشور و همکاری های دو کشور در جهت تولید از گام‌هایی است که برداشته شده است. باید از تلاش دولت عراق برای خط ریلی شلمچه بصره که یکی از کریدورها و مسیرهای بسیار مهم است که راه اندازی آن برای دو کشور منافع بسیار دارد، تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور درباره موضع مشترک دو کشور نسبت به موضوع فلسطین و مظلومیت مردم فلسطین گفت: همکاری‌های دو کشور و مذاکراتی که قبل از این نشست بین دو کشور بوده است مواضع مشترک بین دو کشور را نسبت به موضوع فلسطین مورد توجه قرار می‌دهد.

رئیسی بیان کرد: معتقدیم هر چه سریع‌تر باید بمباران‌ها قطع و آتش‌بس برقرار شود و هرچه سریع‌تر امداد و کمک به مردم مظلوم و مقتدر غزه انجام شود. این جنایت هولناک و جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی و کودک‌کشی است که امروز به دست رژیم صهیونیستی و با حمایت آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فروریخته و آمریکایی ها می خواهند آن را سر پا نگه دارند؛ جنایت علیه بشریت نمی تواند شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را جبران کند.

به گفته رئیس جمهور، هر گونه اقدامی که در سطح کشورهای اسلامی در سطح کشورهای منطقه و بین الملل برای بازدارندگی رژیم صهیونیستی و هیئت حاکمه آمریکا از قتل و کشتار مردم بی‌گناه، مظلوم و مقتدر غزه انجام شود همکاری و حمایت می کنیم.


دیدگاه شما

امام و شهدا

رسانه‌ها و مطبوعات خارجی بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی را درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و هشدار ایشان درباره «بی‌تاب کردن» ناگزیر ملل مسلمان و نیروهای مقاومت از وضع موجود مورد توجه قرار دادند.

به گزارش ایسنا، سخنان امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور درباره جنگ غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات خارجی قرار گرفت که در ادامه به مواردی از آن‌ها اشاره می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات امروزشان قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند و گفتند: اعتراض مسئولان برخی کشورها در مکالمات خود با مسئولان ما این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشته‌اند؟ این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

تا آسمان عشق

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

ادب عاشقی

سراپا وسعت دریا گرفتند

همان مردان که در دل جا گرفتند

تمام خاطرات سبزشان ماند

به بام آسمان مأوا گرفتند

به دوش ما چه ماند اى دل، که وقتی

خدا را شاهدى تنها گرفتند

چه شد اى دل، که در این راه رفته‏

جواز وصل را بى ما گرفتند

مگر مردان غریبى میپسندند

غریبانه ره دریا گرفتند!

 

دبیرخانه شهدای دانشجو
تعداد شهدا
۳۰۵۸ شهید
آخرین مطالب
نظرات
بایگانی نظرات

Printed from: http://shahidedanesh.ir/28117/

Scan to visit this page: