علی پاک جسم پور فرد
علی پاک جسم پور فرد


۱۲ اسفند ۱۳۶۲

شهید دانشجو علی پاک جسم پور فرد

نام پدر : احمد
تاريخ تولد: 4 لردیبهشت 1341
محل تولد: تهران
رشته تحصيلي: مهندسی برق
نام دانشگاه : تهران
تاريخ شهادت : 12 اسفند 1362
محل شهادت: جزیره مجنون
عمليات:

زندگینامه شهید

…..

گزيده اي از وصيت نامه شهيد علي پاك جسم پور فرد

اينك كه خداوند توفيقي داده است به جبهه هاي جنگ گذري داشته باشيم و اگر خدا خواست توفيق شهادت نصيبمان گرداند مطالبي چند لازم به گفتن است .هر چند كه بسيار مفلوكتر و بي سرمايه تر از آن هستيم كه اين نعمت الهي نصيب ما گردد چرا كه انسان آنگاه كه به شهداي اين انقلاب نظر بيافكند كه با بالاترين كمالات انساني و اسلامي به شهادت رسيده اند از آنگاه ديگر جايي براي خود در كنار آنان ديدن عين خودپسندي و غرور است ولي چه كنيم كه عشق دوست در قلبمان است و به هر حال خواهان ديدار.

از همان زمان كه انقلاب شروع شد … از همان زمان سعي فراوان و همت خود را بر پيروي از انقلاب  امام قرار دادم هر چند كه نتوانستم خدمتي انجام دهم .از اين رو اينك تنها صحبت و كلامي كه دارم اين است كه بايد اين انقلاب را حفظ نمود.و در راه آن از تمام وجود مادي خود گذشت چرا كه هر چه داريم از بركت وجود اين انقلاب اسلامي است .به خدا قسم انسان آنگاه كه مي بيند چگونه مردم اين كشور از كوچك و بزرگ , سعي بر حفظ انقلاب دارند هر لحظه اهمال كاري و ندانم كاري خيانتي بزرگ است به انقلاب و اسلام.پس بكوشيم كه سربازاني مومن باشيم.

صحبتي با منافقين و مخالفين : بايد بدانند كه اگر روساي آنان و حزب بعث عراق و صدام توانستند كمي در اداره اين امت مسلمان خللي وارد كنند اين از خدا بي خبران نيز مي توانند .

و تو مادر دلسوز مي دانم كه نمي تواني از گريه كردن خودداري كني ولي بدان كه فرزندت اگر خدا قبول كند براي رضاي پروردگار و در راه اسلام كار كرده است پس اگر گريه مي كني از روي ضعف نباشد كه انا لله و انا اليه راجعون و چه بهتر كه اين رفتن به سوي او با شهادت توام باشد .

برادران و خواهران عزيزم:خدا را در نظر داشته باشيد و بدانيد كه اوست كه ضامن خوشبختي و سعادت يا بدبختي انسان مي باشد. پس سعي كنيد در هر حركتتان خدا را در نظر داشته باشيد و بدانيد كه دنيا جاي گذر است نه ماندن .

 

 


دیدگاه شما

امام و شهدا

رسانه‌ها و مطبوعات خارجی بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی را درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و هشدار ایشان درباره «بی‌تاب کردن» ناگزیر ملل مسلمان و نیروهای مقاومت از وضع موجود مورد توجه قرار دادند.

به گزارش ایسنا، سخنان امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور درباره جنگ غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات خارجی قرار گرفت که در ادامه به مواردی از آن‌ها اشاره می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات امروزشان قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند و گفتند: اعتراض مسئولان برخی کشورها در مکالمات خود با مسئولان ما این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشته‌اند؟ این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

تا آسمان عشق

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

ادب عاشقی

سراپا وسعت دریا گرفتند

همان مردان که در دل جا گرفتند

تمام خاطرات سبزشان ماند

به بام آسمان مأوا گرفتند

به دوش ما چه ماند اى دل، که وقتی

خدا را شاهدى تنها گرفتند

چه شد اى دل، که در این راه رفته‏

جواز وصل را بى ما گرفتند

مگر مردان غریبى میپسندند

غریبانه ره دریا گرفتند!

 

دبیرخانه شهدای دانشجو
تعداد شهدا
۳۰۵۸ شهید
آخرین مطالب
نظرات
بایگانی نظرات

Printed from: http://shahidedanesh.ir/6607/

Scan to visit this page: